Veelgestelde vragen

Voor alle veelgestelde vragen ben je hier aan het goede adres. Wat gebeurt er bijvoorbeeld met de borg die ik heb betaald? Hoe zit het met retourneren? etc. 

Hier vind je hopelijk alle antwoorden

Kluspakketten 

1. Wat kan ik verwachten van de kwaliteit van het gehuurde gereedschap?

Kwalitatief goed gereedschap, dat is de belofte van Kluspakkethuren.nl. Al het gereedschap wat jij huurt is van professionele kwaliteit en draagt dus bij aan het succesvol laten verlopen van jouw klus.

2.  Is het ook mogelijk om alleen een decoupeerzaag je huren?

Helaas is dat niet mogelijk. Het ons concept om volledige kluspakketten aan te bieden voor specifieke klussen. Dus wanneer u een decoupeerzaag wil huren, krijgt u de andere spullen uit het Laminaatpakket erbij. Mocht u dat niet willen, dan zijn er andere partijen waar het wel mogelijk is om alleen een decoupeerzaag te huren. 

3. Hoe worden de kluspakketten geleverd?

De kluspakketten worden geleverd in een gereedschapskoffer/tas. Op dit moment zitten veel kluspakketten in een gereedschapskoffer van Makita.

Tijdens het versturen via de post, worden de kluspakketten ingepakt in bubbeltjesfolie en een kartonnendoos.

4. Kan ik tijdens de verhuurperiode mijn kluspakket verlengen?

Komt u er tijdens het klussen achter dat u het gereedschap nog wat langer nodig heeft? Neem dan contact met ons op. Wij proberen altijd met u mee te denken en waar het mogelijk is kun je de huurperiode lastminute nog verlengen.

5. Ik heb het kluspakket eigenlijk vandaag al nodig, kan dat?

In sommige gevallen is dat mogelijk als u in Utrecht of omgeving woont, bel of mail hiervoor en we zullen kijken wat er mogelijk is!


Betalingen

1. Hoe gaat de betaling in z'n werk?

Na uw reservering ontvangt u snel een vrijblijvende offerte van Kluspakkethuren.nl.

In deze vrijblijvende offerte staat het te betalen bedrag en de datum waarop u deze betaling voldaan moet hebben.

Uw betaling fungeert ook gelijk als bevestiging van de offerte.

2. Kan ik ook achteraf betalen?

Helaas is het niet mogelijk om achteraf te betalen.

De waarde van het gehuurde gereedschap is aanzienlijk en daarom moeten wij vooraf de betaling en de borg innen.

3. Hoe zit het met de borg?

De borg betaalt u omdat de waarde van het gehuurde gereedschap aanzienlijk is. De borg betaalt u tegelijkertijd met de betaling van de offerte. 

Wanneer het Kluspakketpakket volledig en in goede staat is teruggekomen, wordt de borg volledig terugbetaald. 


Verzending & Retour

1. Hoe wordt het kluspakket verstuurd?

Kluspakkethuren.nl pakt de kluspakketten zorgvuldig in en verstuurt deze via een pakketdienst. 

We proberen altijd te zorgen dat het pakket geleverd wordt voordat de huurperiode begint. Mocht dit door omstandigheden niet lukken, dan zoeken we altijd naar passende oplossingen

2. Krijg ik een Track & Trace?

Ja! 

Als het Kluspakket, vol met gehuurd gereedschap, verstuurd is. Ontvangt u een Track&Trace in uw mailbox, zodat u precies kunt zien waar het kluspakket uithangt.

3. Hoe stuur ik het kluspakket retour?

Wij stoppen een retourlabel in het kluspakket.

Wanneer u de doos waarmee u het kluspakket ontvangen heeft goed bewaard heeft, kunt u deze weer gebruiken voor de retourzending.

Pak het kluspakket weer in zoals u het heeft ontvangen en plak het retourlabel erop.

Vervolgens hoeft u het alleen nog maar naar een pakketpunt bij u in de buurt te brengen.

U dient het kluspakket retour te sturen op de eerste dag nadat de verhuurperiode is afgelopen voor 12:00 ´s middags.

4. Kan ik het  kluspakket ook bij een pakketpunt laten bezorgen?

Ja dat kan!

Stel je bent niet thuis, maar wil het pakket wel op een bepaalde datum in de buurt ophalen. Dan kun je het pakket gemakkelijk naar een postpakketpunt sturen.

Benoem dit dat in de opmerkingen bij de reservering of stuur een mailtje naar info@kluspakkethuren.nl


Contact

1. Ik bel jullie binnen openingstijden, maar krijg niemand te spreken. Hoe kan dat?

Naast Kluspakkethuren.nl werk ik als treindienstleider in de onregelmatige dienst. Het kan dus voorkomen dat ik overdag lig te slapen of druk bezig ben met het treinverkeer in Nederland. 

Als je snel informatie nodig hebt kun je atlijd nog proberen om een Whatsapp-bericht te sturen of een chatbericht via de chatbox op de website. 

Is het minder dringend, mail dan naar info@kluspakkethuren.nl 

2. Mailen. bellen, appen, wat is je voorkeur?

Het maakt voor mij niet uit. Zoals hierboven beschreven werk ik ook nog onregelmatig, dus het kan zijn dat ik om 22:00 uur 's avond nog vrolijk reageer op je berichtjes